Iš rankdarbių skrynios

2010 m. rugsėjo 29 d., trečiadienis

šamo pirštukai


mes tikrai retokai valgome žuvį...ir man to labai gaila, nes aš ją be galo mėgstu tik gaila, kad dažnai tiesiog jos neįperkame...
bet jei tik esu Klaipėdoje nepraleidžiu progos nusipirkti kokią neragautą žuvikę ;) ir šį sykį aš išmėginti nutariau šamą, jo file, kainuoja ji tiek pat kaip ir mum įprastos pangasijos, lydekos ar hekas ;) o skonis tikrai fantastiškas :)

ir tikrai paprasta viskas labai labai vienintelis nepaprastas dalykas yra tai, kad reikėtų skoniui pagerinti pasikepinti džiuvėsėlius,o jei dar turite įdėti labai tinka sezamo sėklos ;)

o tada jau pjaustome žuvį gabaliukais, maždaug centimetrinėmis juostelėmis, dėl to tai ir pavadinau pirštukais dar, nes patogu imti i pirštus ir valgyti ;) žuvį suprieskoniuojam įprastais prieskoniais kokius paprastai naudojate kepant žuvį (aš būtinai dedu česnako ir citrinos sulčių)

viename dubenėlyje pasiruošiame išplaktą kiaušinį;
kitame įsipilame miltų;
į trečią beriame ant keptuvės pakepintus džiuvėsėlius;
kaip žuvis šiek tiek pastovi pirmiausiai į miltus tada į kiaušinį galiausiai į džiuvėsėlius ir į karštą keptuvę su aliejumi, jei turite puikiai tiks fritiūrinė;
išimti nusausinti ir skanauti ;)

labai paprasta, gan greita ir skanu:)

kainytė žuvies 10,50lt kg.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą