Iš rankdarbių skrynios

2010 m. rugsėjo 10 d., penktadienis

plokštainis su vištienos blauzdelėmis

na ką bulviakasiui jau ir pats metas, bet mano kugelis (šis pavadinimas man daug labiau patinka) su cukinija :) tad tinka šios savaitės temai :)

tiesa turėčiau pristatyti savo mėgiamą kugelį :) aš mėgstu tokį kugelį kuris yra minkštas ir purus - va tai būtent šį jausmą duoda cukinija įtarkuota į bulves :) man super, o va mano mylimas vyras labiau mėgsta tą kugelį kuris yra guminis tokiu atveju su cukinija nepakeliui ;)

viskas šį kart ypatingai paprasta priskutam gerą kalną bulvių;
nuperkam vištienos blauzdelių;
dar reikės cukinijos;
kiaušinio;
svogūno;
prieskonių.

pirmas darbas tai sutvarkyti blauzdeles pasidarome prieskonių mišinį(česnakas,druska, pipirai, aliejus -minimalus variantas, jei reikia kažko ypatingesnio dedame kokio tai padažiuko kaip adžika, kečupas ar majonezas) ir juo įtriname blauzdeles, kad jos bent šiek tiek pasibūtų, idealu jei tai pavytų padaryti iš vakaro.
bulves aišku sutarkuojame kartu su cukinija ir svogūnu;
įmušam kiaušinį;
dedame prieskonių ( aš naudoju druską ir pipirus);
i skardą pilame tarkę į ją tupdome blauzdeles ir kepame apie 1 val. orkaitėje.patikriname ragaudami ;)

buvo labai skanu :) deja būtent to pasekoje neliko ką fotografuoti :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą