Iš rankdarbių skrynios

2010 m. rugsėjo 15 d., trečiadienis

pafilosofavimas apie blog'ų madą


vandens vaizdas visada skatina mastyti :) jis įkvepia filosofuoti ir anonsuoti :) aišku ne visi savo pafilosofavimus drįsta reikšti viešai, bet kam daugiau žmogus išsikalbėsi jei ne šiai šauniai dėžutei :DDD

šiandien labai veikli man diena jau daug darbų nudirbau, o dar tik pietų miegas :) taip taip būtent taip matuoju savo dieną :) esu tikra namų šeiminikė :) ir matyt nenusivylusi tik labai jau susikuitusi ir susivėlusi ne tik išvaizda, bet ir mintimis :D

šiandien susimasčiau tiksliau vienas perskaitytas sakinys privertė susimastyti... kodėl aš čia rašau... kam man reikalingas šitas blog'as... nu ir tikrai?! galvoju kad suryti laiką, o gal jį padaryti prasmingu praleidžiant prie pc :) o gal kažkas pasinaudos idėja, o gal kažkas užsinorės kažkokio tai rankdarbio, o gal tiesiog nusišypsos... matyt ir tai ir tai ir tai, bet kad ir koks iš Jūsų išgirstas komentaras, kad skanu, gražu, netikėta ar paskatino kažką padaryti man skamba kaip įvertinimas :)

gaila, bet ne visada mano triūsą įvertina namiškiai...matyt todėl svarbu kažkam pasakyti, pasiskųsti o kartais pasigirti :) matyt norisi žmogui būt pripažintam, gauti šiek tiek dėmesio ;) kam tai nėra malonu...
kitas labai svarbus ir įkvėpęs žingsnis buvo čia skelbiama savaitės tema man smagi atrakcija įkvepianti gaminti :)
kita vertus kodėl jei aš skaitau blog'us neskaitys manojo :) pasirodo neklydau, jį tikrai kažkas skaito kažkas varto ir man tai kuo toliau tuo labiau patinka, nors ir nesu iš tų kur vaikosi mados tendencijų, o tai šiandien ypač madinga ;)

na jei užsukot ir tiek perskaitėt :) pasidalinkite mintimis :)

4 komentarai:

  1. Eglute, as tai tavo blogą skaitau visada. Man jis toks gyvenimiškas, tikras, o repectai paprasti ir aiškūs. Tikrai spaudžiu dešinę už tai, akd rašai, fotografuoji, daliniesi mintimis ir patarimais.

    Saunuolė, taip ir toliau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. :) Žinai, kažkur skaičiau, kad Blog'o rašymas yra savotiška narcisizmo forma forma :))) Ir iš dalies sutinku su šia mintimi :)
    Ir aš labai džiaugiuos, kad daliniesi savo receptais, nes, ne paslaptis, kad esi puiki kulinarė ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. nu va, o žmonės sako, kad jei internete komentarai tai tik blogi, o man net anonimiškai gražiai rašo :) ačiū labai už palaikymą :)

    o taip Vilyte nesuklydai iš kur tą mintį pagavau :) ačiū už pagyras ;) nesu jau tokia gera, bet labai smagu kaip kas įvertina taip gerai :) mano vyras dažnai prie kitokios nuomonės pasilieka :D sako dėl to tik dar labiau stengsiuosi :D tai radus čia palaikymą įgaunu pusiausvyrą ir važiuoju toliau :)
    beje, ragauju ryžius su grybais :DDDD (ačiū tau už įkvėpimą)

    AtsakytiPanaikinti
  4. :D Ner uz ka! o tavo vyras, sakyciau islepes :P Tokia puikia kulinare turi namie ir dar negerai :)))) Linkejimai jam ;)

    AtsakytiPanaikinti