Iš rankdarbių skrynios

2010 m. spalio 29 d., penktadienis

penktadienis...


kažkoks keistas penktadienis... matyt veikia tas ilgas savaitgalis ir žvakučių nuotaikos...
tad mezgu vilnones šlepetes ir galvoju kokį čia skanumą Jums pasiūlyti, bet ką gi kito bepasiūlysiu jei ne alų :) nors aš esu lietuviško alaus fanė, bet šįkart nuolaidų ir akcijų suviliota ragauju nelietuviškas skonybes ir labai džiaugiuosi nauju turgiuku prie "savo" ten yra labai skanios rūkytos žuvies, tai bėgu kiekvieną savaitėlę vis kokį skanumėlį parsinešt, šiek tiek brangiau nei turguje ar bazėj, bet ten tikrai skani ir šviežia ;)

tai toks mano penktadienis šiandien, gero ilgojo savaitgalio :)

12 komentarų:

  1. Turgelis prie PC "Savas"? Aš ten irgi lankausi, galvoju, gal kartais ir prasilenkiam :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. geriausias alus yra gyvas, o ne tie, kuriuos į butelius uždaro ir galioja pusę metų... man asmeniškai nuo tokių butelinių visada negera būna:D
    bet čia žinoma skonio reikalas;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Forelle, taip turgelis prie PC "savas" :) nu jei prie žuvies tai gal ir prasilenkėm :D daugiau kažkaip man ten brangoka, bet va žuvis, akd ir brangesnė tikrai visad šviežia ;) ir labai skani, net pilna burna seilių prisirinko berašant :D

    "anonime" (labai žiaurus apibūdinimas :D) kas be ko gyvas alus yra gyvas aš ir už tai, bet bute gi neprasivirsi :DDD tai tenka tenkintis tuo kas yra, rašiau apie gyvą alų, "kauno alus" superinius padarė ir kaina padori ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. ;D
    tuomet rekomenduoju:
    yra toks Vilniaus alus - gyvas, pigus ir beprotiškai skanus;)
    http://www.vilniausalus.lt/naujienos.html
    Firminių parduotuvių, kur alus pilstomas yra Kalvarijų gatvėj (dvi) ir prie Šiaurės miestelio Norfos... gal ir dar yra tik nežinau:) Internete paieškokit;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. o jei aš iš Kauno?... gal kokį siuntinį? ;) aš jum Kauno alaus Jūs man Vilniaus alaus padarytume mainus,po to galėtume pasilyginti skonių receptorių veikimu, ar tokia pat linkme veikia :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. oo, kaip aš čia nepagalvojau, kad ne visi iš Vilniaus;D
    kaži ar galima siųsti tokius dalykus, nors būtų gana įdomu;)))

    AtsakytiPanaikinti
  7. šiandien apėjau kelis prekybcentrius eilinio "vilniaus alaus" yra, bet va gyvo nea...tai pabandėm "tauro" gyvas tai man panašiai kaip švyturio žalias, tas nefiltruotas :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Aš žuvį retai perku, nelabai mėgstu rūkytą maistą. Taip,ten brangoka,bet kartais grįždama po darbo arba prieš jį kokią daržovę ar vaisių nusiperku. Turbūt netoli gyvenam, reiktų susitikimą surengt :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. susitikimai visada gerai :) reiktu pasigalvot kažką apie tai :) tik aš va savo kulverstukus nevisada randu kam įsiūlyt :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Tektų vestis ir juos. Aš irgi dažnai būnu ne viena :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Tai gal per skype susitariam? Susirask skirmav ;)

    AtsakytiPanaikinti