Iš rankdarbių skrynios

2010 m. spalio 12 d., antradienis

lietiniai blynai su sūriu ir dešra


gan dažnai kepu lietinius blynus, ir su kiekvienu kepimu ketinu išbandyti karamelinį padažą, kurį pasiūlė Eglė iš "žaidimų aikštelės" vėliau virė Bea bet mano blynai visada iki šiol baigiasi išbandytu ir labai šeimynai patinkančiu pieniškos dešros ir sūrio įdaru :)

viskas paprasta iškepam lietinius blynus tada į vidų įsukti reikia per burokinę tarką tarkuotą fermentinį sūrį ir pienišką dešrą, nu ta šlapianką vadinamą :) ir po to blynus šiek tiek pakepinti, kad sūris tikrai išsilydytų, nu pasakiškai skanu ir sotu :) tikiuosi kada prikepti tiek blynų, kad ir padažiui užteks :) o gal kas susigundysit išmėginti :)

prie šių blynų aš sumaišau šaukštą kečupo, kelis majonezo, įspaudžiu skiltelę česnako, jei turiu būtinai dedu krienų arba garstyčių, tik jau ne didžiuosius o arbatinius šaukštelius ;)

nu kaip draugė susiruoš į svečius iškepsiu savo firminius lietinius su kiek neįprastu įdaru ir būtinai Jums papasakosiu :) o šiam kartui tiek, vaikai serga... tai nelabai turiu laiko kada prisėsti prie kompo ir parašyti apie savo įvykius virtuvėje ir netik :) šiandien kažko nesimiega :) visi miega aplink, o aš mėgaujuosi ramybe ir "memel brau" ;) geros ir ramios nakties, džiugaus ryto...ir geros dienelės :)

6 komentarai:

  1. Jūs su Aušra panašiai vakar maitinotės :)

    http://virtuve.seima.org/2010/10/crepes-with-ham-and-cheese/

    AtsakytiPanaikinti
  2. smagu, vadinas geras dalykas tie blynai ;) tik man kažkodėl tas lietinių lankstymas į trikampius nepatinka :D blynai ne blyniški pasidaro :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O mano vaikystės blynai tik trikampiniai, tie pailgi tokie keisti atrodydavo :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. čia matyt nuo mamų priklauso, mano tik vyniodavo, o va uošvienė trikampius daro :) todėl ir tuos ir tuos žinau :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nu Egle, labai skanu :) Net padažo nespėjau padaryti :D

    AtsakytiPanaikinti