Iš rankdarbių skrynios

2010 m. spalio 4 d., pirmadienis

pirmadienio rytas...


atsikėlėm kaip ir įprasta anksti, kadangi vaikai sloguoja tai į "darbuką" neina... aš kiek atsimenu save tokioje aknstyvoje vaikystėje tai man buvo didžiausias džiaugsmas sirgti ir neiti, o mano vaikinas kas ryta pergyvena ir labai išgyvena, kad jis serga ir negali eiti į "darbelį". tai man labai įdomu ir galvoju ar aš čia tokia buvau kuri nenorėjo eiti, ir dabar negaliu pasigirti dideliu veržlumu kažkur eiti, man smagiau ramiai vakaroti namuose su šeima ar draugais...ar dabar darželiuose taip smagu :) tikiuosi aišku, kad ten vaikam gera ir smagu, man ir buvo labai smagu kaip turėjau laisvo laiko šiek tiek daugiau nei įprasta...

o dabar apie kavą...kas gali būti geriau kaip skaitinėjant paštą atrasti žinią, kad kažką laimėjai, kas gali būti džiugiau pirmadienio rytą :) dar gali būti džiugiau kaip vyras nustebina rytinės kavos puodeliu... o jei dar ta kava nuostabiai riešutinė, ačiū Jurgai už tą nuostabią kavą, ir dar turiu tokią iš studentavimo laikų gerą tradiciją kuri sukelia geras ir teigiamas emocijas į kavą įsidėti šaukštelį kondensuoto pieno...keista ar ne, o man tai taip miela ir primena kaip eidavome kavos gerti universitete,būtent tos su kondensuotu pienu...tiesą sakant niekur kitur ir nesu tokios kavos gėrusi

taigi toks mielas mano pirmadienio rytas...

P.S. dar šiek tiek apie žavų vorelį :) nu gal ir sakysit nedera prie maisto, bet jis labai mielas ;) ir vyras sakė labai retas...taigi pasidžiaukite retu gražuoliu voru :D

3 komentarai:

  1. O tai ka laimejai Egliuk?!O ta riesutine kava esu ir as gerus,superine!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. jei rimtai tai net nežinau ką laimėjau :) bet kažkokią smulkmeną iš "Santa Maria", gal prieskonių, gal kokių receptų knygelę, kaip gausiu būtinai pasidalinsiu įspūdžiais :)

    o kavytė tikrai superinė, įtariu net žinau kur tu jos gavai ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ai, zinai, visai nesvarbu dovanos dydis,smagiausia tas jausmas kai ja gauni:)
    O riesutine kava tai Jurgita vaisino:)

    AtsakytiPanaikinti