Iš rankdarbių skrynios

2010 m. spalio 15 d., penktadienis

naujas projektas "Languota prijuostė"


man labai patinka penktadieniai, šiandien labai saulėtas ir gražus rytas. Man kiek keista pradėti šį projektą, nes aš nesu idėjos autorė ;) tai apie idėją ir taisykles rasite čia
“Languota prijuostė” – bendras kulinarinių tinklaraščių projektas, kuriame gali dalyvauti visi norintys. Prijuostę ryšime paeiliui, pasikeisdami kas pusė mėnesio. Kas užsiriša prijuostę, tas skelbia temą. Tema turi būti susijusi su kulinarija. Tai vienintelis reikalavimas, tad jei turite šaunią temą ar idėją kviečiame prisijungti ir Jūs. Palikite komentarą štai čia


pirmoji tema - "Languota" prijuostė
.

projektą pavadinome "Languota prijuoste" tad ir pradedu šį projektą prašydama visų papasakoti apie savo prijuostę :) ar turite vieną labai mielą prijuostę? o gal turite jų daugybę ir ryšite priklausomai nuo to ką gaminate? ar nuo nuotaikos? ar skambančios muzikos? o gal iš vis neryšite prijuostės?

taigi visa ši informacija yra labai įdomi ir naudinga, dalyvauti galite visi, svečiai užsukantys į tinklaraštį ir tiesiog skaitantys ar ieškantys informacijos, tie kurie, kuriate savo tinklaraščius, bet nedalyvaujate projekte, jei norite prašome apie tai informuoti, tie kas dalyvaujate projekte, visi visi ;)
siųskite nuotraukas, nuorodas, tekstus, gal kas kokį ketureilį, receptą ar tiesiog gražią mintį pasiūlysit staiga šovusią ar ilgainiui išrutuliotą viskas tinka,kas susiję su prijuostėmis ir visai nesvarbu ar jos languotos ar taškuotos yra.

visą informaciją prašau siųsti elektroniniu paštu: egliukasm@yahoo.com
pradedant nuo šiandien visų Jūsų laiškelių lauksiu iki spalio 29 dienos

jei norite įsidėti logotipą į savo puslapį:

Prisijunk ir tu!

11 komentarų:

  1. Puiku, pradžia jau yra :) Būtinai sudalyvausiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. bandysime dalyvauti! nors ir nesame dideli prijuosciu fanai, bet savaja pasirodyti visada labai smagu! ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Cha cha, niekad neturėjau, aš beprijuostė virtuvės fėja :))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Smagu, kad pagaliau projektas startavo. Aš turiu pora prijuosčių, reikės sugalvot kaip čia jas nufotografavus. Beje, o dėl įrašus į blogą ar siųsti tau?

    AtsakytiPanaikinti
  5. galima det i savo blog'a, o man atsiusti tik nuoroda, bet geriausia aisku butu, nu cia man paprasciau aisku butu, kad Jus i mano pasta idetumet ir teksta ir foto :)

    labai laukiu Jusu minciu ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Gal pasirodysiu mažai girdėjusi, bet ar kas nors galėtų man paaiškinti šio naujojo projekto tikslą ir konceptą? Aš kažko nesuprantu... What is the point? Būsiu didžiai dėkinga :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. kaip saunu, kad projektas jau prasidejo. Ir sevikinimai startuotojai. Tema apie prijuoste man is karto patiko :) Bandysim sudalyvauti :)

    Egle, o tikslas siaip visoms dalintis mintimis (tam tikra tema) viename blog'e. Nauja tema - naujas blog'as. Tai labai saunu, kai zinai, kad ne tu vienas rasay savo receptus ir kitokius straipsnius, kad yra bendraminciu, kad uzsuka, paziureti, ka gi tu cia nueveikiai paskutiniu metu. O dar, geras dalykas, per tokius projektus labai populiareja tavo pacios/pacio blog'as :)))) Zinau is patirties :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Ačiū už atsakymą :) Aš dalyvauju ne viename tinklaraščių projekte nuo pat jų pradžios, todėl tikrai žinau kas tai yra ;)

    Apie naudą taip pat žinau (tik ar ji reiklainga blogo autoriui - jau kita kalba). Tik va - visi kiti projektai - aiškūs, o šis toks, na, labai abstraktus, tai ir kilo man klausimas.

    AtsakytiPanaikinti
  9. šaunu merginos, kad pasiaiškinot :)
    aš dar noriu, Egle, pridurti dėl to abstraktumo tai turbūt dėl neskelbiamų temų :) tereikia turėti mintį susietą su kulinarija, bet tai nereiškia kad tai turi būti tik receptai, gal populiarios knygos, gal virtuvės meistrai ar duonos tradicijos, žodžiu šiuo projektu siekiama susipažinti su blog'ais, kaip ir sakė, Pasididžiuojanti namų šeimininkė (kaip man patinka tas jos "slapyvardis" - liuks) ;) bei šiek tiek plačiau pažvelgti į kulinariją.

    AtsakytiPanaikinti
  10. dar kartą noriu apie tą temos pristatymą pasisakyti :) kad nebeliktų jokių neaiškumų:

    visi pasisakymai suguls tos temos autoriaus blog'e, todėl ir sakau , kad būtų lengviau ir paprasčiau jei gaučiau laiškelius e-paštu,su Jūsų mintimis idėjomis ir pasisakymais,bet tai nereiškia, kad Jūs negalite publikuoti savo blog'e įrašo, o man atsiųsti tik nuorodą.

    o čia http://www.7ravioli.com/languota/ rasime nuorodas į visus blog'us, kurie dalyvauja su temos pavadinimu. Vadinasi, jei patiko tema, einu ir paskaitau kas ten ir apie ką.

    na tikiuosi bus bent kiek aiškiau jei ne bandysim dar kartą aiškintis :)
    laukiu Jūsų pasisakymų ir tikiuosi "languota prijuostė" nesudegs su prijuosčių tema ;)

    AtsakytiPanaikinti