Iš rankdarbių skrynios

2010 m. spalio 16 d., šeštadienis

apie gyvą alų...

supasavau su gėrimais penktadienio, bet skubu taisytis ir papasakoti apie savo alaus atradimus :) aš iš tų nevisai tradicinių moterų :D man daug skaniau išgerti bokalą alaus nei vyno, sakysit pilvas auga :D o aš Jums atsakysiu neštumo metu oj daug didesnis užaugo :DDD o jei rimtai tai pilvai auga ne nuo alaus, o nuo priedų prie alaus ;)



atradau "Kauno alų" jau senokai nu man jis labai skanus. yra per 13 rūšių, išragavom per laiką visus išskyrus tuos stipriuosius :) yra ir jų ir gan nemažai rūšių, nu visos rūšys yra skanios :) bet šiandien noriu papasakoti apie gyvą alų tai tas alus, kuris yra natūralus, nepasterizuotas. Taigi " Kauno alus " pagamino gyvą alų šviesų ir tamsų tikrai skanus ir vertas dėmesio, dabar "Maximoje" akcija ir jis tekainuoja 1,49lt. nu pigiai ir tikrai labai skanus. Tikiuosi, kad šio alaus pagaliau atsiras ir prekybcentriuose, nes dabar turi specialiai ieškoti, važiuoti į daryklą ar gėrimų išparduotuves.

dar vienas atradimas "urmo bazėje" atidarė gyvo alaus parduotuvėlę (kur žuvies turgus) "Aukštaitijos bravorai" gamina "Kupiškio alus". nu ir alaus rūšių yra daug ir šviesaus ir tamsaus ir kartaus ir salstelėjusio skonio, tad manau kiekvienas atras pagal savo skonį. Tik jau šis alus yra gal brangus litrinis butelis apie 6-7lt.

manau šis alus kainuoja brangiau, nes yra rimtuose buteliuose ;) kuriuos tikrai galima panaudoti susipilt sultis, girą...

na jei esate alaus mėgėjai manau susigundysite mano atradimais septyni virtieniai kaip tik kepė sausainėlius su paprika ir česnaku, nu tikrai manau tiktų prie alaus ;)
o aš prie alaus troškinau kopūstus su dešrelėmis ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą