Iš rankdarbių skrynios

2010 m. spalio 5 d., antradienis

spalio 5 - mokytojų diena



ši diena visada sukelia dviprasmiškas emocijas ir mintis, kiekvienam :) kas jau nėra susijęs su mokykla turbūt tai pavirsta įprasta diena, tačiau kas dar mokosi tai šventė, kas turi vaikus tai rūpinasi gėlėmis, tie kas dirba mokykloje taip pat jaučia savas emocijas, man tai liūdnoka diena... nes jau eilė metų jaučiu nuostalgiją šiai dienai, nes jau keli metai nesu jos sūkuryje...

šiais metais šiek tiek prisiliečiau prie šios dienos dvasios ir būsenos, vakar ėjau į koncertą skirtą mokytojų dienai, ačiū Jūratei už perleistus bilietus, kas buvo dideliausia nuostaba, kad su manimi ėjo mano vyras :) o koncertas kaip rašė kvietime buvo Kauno simfoninio orkestro , bet ten nuėjus paaiškėjo, kad koncerte pirmuoju smuiku vis tik gros, tiksliau dūduos Kauno bigbendas :) liuks, aš mėgstu jų melodijas, o kaip išėjo solistai neliko abejonių šiuo puikiu vakaru :)

geras vakaras, su mylimu žmogumi, sutikus kolegą... super,
Sveikinimai Mokytojams, siunčiu draugės padarytą puokštę mokytojai :)

2 komentarai:

  1. ooo ir as ten buvau :)))) man irgi labai labai patiko tik as be vyro nes jis roka ziurejo :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. oj tai liuks, ir tu patekai į tą gražų vakarą tikiuos su pratęsimu? ;)

    AtsakytiPanaikinti