Iš rankdarbių skrynios

2010 m. rugpjūčio 31 d., antradienis

kiaulienos kepsneliai


vyras išsiilgęs mėsos tad vos grįžusi puoliau taisyti situacijos :) kepsnius valgom retai, nes vaikam juos vis dar sunkoka sukramtyti, tad tenka imtis visokių gudrybių, kad galėtume valgyti visi tą patį patiekalą :)

reikės:
kiaulienos gabaliuko (aš naudoju kryžinę);
svogūnų;
kiaušinio;
miltų;
džiuvėsėlių;
prieskonių.

susipjaustome mėsą norimo dydžio gabalėliais, įtriname prieskoniais, tuo tarpu pasiruošiame paniravimui (lb patinka man tas žodis) išplakam kiaušinį vienam dubenėly, kitam pasiruošiam miltus, trečiajam džiuvėsėlius ir aš darau taip pirma į miltus tada į kiaušinį ir galiausiai į džiuvėsėlius, tada gaunasi toks kaip kevalas, kuriame mėsa išlieka sultingesnė, taip iškepti kepsniai kuo puikiausiai tinka suaugusiems, bet jei turite mažų pipirų arba senų namiškių, o gal tiesiog daugiau laiko, tada darome taip ;) dedame apkep tus kepsnius į puodą, ant jų pripjaustome daug svogūnų, įpilame stiklinę vandens ir įdedam sultinio kubelį, uždengiame ir troškiname gerą pusvalandį, mėsa tampa ypač minkšta, o sultinys ir svogūnai pavirsta padažu, jei dar norisi kiek tirščiau, galima ištraukus mėsytę įberti šiek tiek miltų ir gerai išmaišyti, bus tirščiau ;)
Garnyras pagal nuotaiką ir poreikį, mes už bulves ir daržoves, kurios vis dar šviežios ir iš savo daržo ;)
skanaus, ne taip greita kaip paprastai, bet tikrai verta :)

8 komentarai:

  1. menka mėsininkė iš manęs :) bet kiek žinau tai tokia mėsike kažkur netoli šoninės, bet kūda, man net labai patinka iš jos šašlykus kept gaunasi net skaniau sakyčiau nei iš sprandinės ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu ir man įdomu pasidarė kas ta kryžinė :) Štai ką man papasakojo guglas: http://www.rojaussodai.lt/forumas/viewtopic.php?f=16&t=5099&start=45

    Reiks paklausinėti turgelyje

    AtsakytiPanaikinti
  3. va va aš ir turguje ne kartą klausiau,bet kol namo pareinu jau nebeatmenu kuri ten vieta tiksliau :) bet pas mus turgeliuose taip ir rašo "kryžinė" šiandien kaip tik pirkau 12 lt už kg. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tai cia ta "kryzine" jusiskai,nu tarmiskai kaip supratau:)Niekad negirdejau tokio zodzio:)
    O pasirodo tai ta kryzine yra skerdienos dalis kuri yra tarp stuburo ir uzpakalinio kumpio virsaus

    AtsakytiPanaikinti
  5. vat ir atradom kryžių kiaulėje :D aš net nežinau kodėl ją taip vadina, nes parduotuvėje tikrai tokio dalyko nėra, išpjauna matyt brangesnį gabalaitį iš tos vietos :) nu svarbu išsiaiškinom :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš irgi turgelyje radau, panašiai ir kainuoja :)
    Labai skani, minkšta mėsytė gavosi, vyras negalėjo niekaip pasisotinti :))

    AtsakytiPanaikinti
  7. labai dziaugiuosi, kad patiko :) su tais vyrais taip jau buna :D kaip skanu tai negali nuo puodu nuvaryti :DDD

    AtsakytiPanaikinti