Iš rankdarbių skrynios

2010 m. rugpjūčio 18 d., trečiadienis

tinginukų balandėliai


aš tiesą sakant galiu išgyventi ir be jų tai nėra mano mylimiausias patiekalas, vyras ir nelabai mėgsta, bet tai superinis patiekalas vaikams ir skystimo yra ir mėsytės ir daržovių visko sočiai, todėl karts nuo karto gaminu balandėlius :) bet šitie man labai patinka, nes nėra jokios terlionės.

taigi reikia:
kopūsto gabalėlio, ir visai nesvarbu, kad jis mažas ar prapjautas, nes jį pjaustysim, tinka net jei liko nuo pietų ar salotų;
faršo;
svogūno;
šiek tiek ryžių (aš juos užplikau karštu vandeniu prieš tai, kad šiek tiek pasistovėtų);
na ir prieskonių.

viską susmulkinam, papipirinam, padruskinam dedam ryžius, faršą gerai išmaišom užverdam puode troškinimui skirtą skystį-sultinį aš dedu kečupo, grietinės, pipirų žirniukų, lauro lapą, druskytės, nu ragauju kol tampa skanus, o kaip jau užverda, sušlapinam delniukus ir sukam rutulius norimo dydžio ir metame virti į puodą, 20-30 min. ir turime puikius tinginuko balandėlius, prie jų puikiai tiks bulvės virtos ir rauginti agurkai :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą