Iš rankdarbių skrynios

2010 m. rugpjūčio 2 d., pirmadienis

vafliai


prisiminiau kaip sesuo kepdavo vaflius, pilna burna seilių prisirinko ir nutariau, kad šiek tiek pravėsus orui kepsiu ir aš vaflių. Beieškodama stiklainių agurkų vakavimui atradau vaflinę tad nieko ilgai neatidėliodama nutariau kibti į darbą :)

reikia:
5-6 kiaušiniai
1,5 st. miltų
1 st. cukraus
1 arbat. šaukšt. vanilinio cukraus
apie 200-250 gr. tirpinto sviesto, ar margarino kepiniams

Viską gerai išsukame ir kepam :) aš jau galvojau, akd daug nebus nes kam tešlą labai jau dažnai ragaut reikėjo, kam dar karštus vaflius skanaut ar tikrai skanūs, bet užteko visiem nekantriem smaguriam ir liko kantriausiems (dirbantiem ir miegantiem :D)

2 komentarai:

  1. Aš ir kepu pagal tą patį receptą. Labai skanūs gaunasi. Tokie traškūs.Ehh.. Gundo mane, gundo.. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. net nežinau ar nuo karščio ar nuo drėgmės, bet traškūs buvo tik tą vakarą ryte jau buvo kaip guminiai :( bet aš džiaugiausi, nes vaikai taip nebetrupino visuose namuose :DD o kur Jūs laikote iškeptus vaflius? ar išlieka jie traškūs? žiema man tokios bėdos nebuvo...

    AtsakytiPanaikinti