Iš rankdarbių skrynios

2010 m. lapkričio 15 d., pirmadienis

sriubytė gerklei gelbėt


turiu profesinę ligą - dingusį balsą :) nors ir nedirbu, bet liga prisimena mane karts nuo karto, o gal tiesiog pratina prie minties, kad neužmirščiau, bet kokiu atveju siaubingai skauda gerklę ir dingsta mano balsas, oj galit įsivaizduoti koks džiaugsmas aplankė mano vaikus šiandien :D mama negali nieko pasakyti...
taigi puoliau gelbėtis ir atstatinėti pedėtį, kad nepriprastų ir per ilgai nesidžiaugtų :)
reikės:
svogūno;
česnako skiltelės;
morkos;
paprikos;
čili pipiriuko (naudojau tą mažytį nuo palangės medelio);
moliūgo gabaliuko;
bulgur kruopų;

puiki sriubytė:
svogūną susipjaustom ir pakepinam įpylę kiek aliejaus, tada dedame traiškyta česnaką, tarkuotą morką, pjaustytą papriką bei čilį.
užkaičiame vandenį į jį įpylę bulgur kruopų, jei nėra jų tiks ir miežinės ar kvietinės kruopos tiesiog jas reikėtų kiek ilgiau pavirti;
į užvirusį vandenį su kruopomis sudėti pakepintas, suminkštėjusias daržoves bei pjaustytą moliūgą, pavirti kol kruopos suminkštės tai truks apie 15 min.
viskas pilam ir valgom kol karšta, aš dar papildomai įsidėjau šaukštą paprikos pastos bei citrinos griežinėlį iš medaus ištrauktą ;) liuks gerklytė dega, bet jau neskausmingai, apmarino iškart :) o vaikam į sriubytę po šaukštą grietinės ;0 tad rinkitės pagardus pagal skonį, būkite sveiki :)

4 komentarai:

  1. va čia tai užtaisas nuo visų žiemos ligų. Aš dar tik imbiero įdėčiau ir jokie kiaulių, vištų ir paukščių gripai nebaisūs, o be to ir skanu. Sveik, Eglute

    AtsakytiPanaikinti
  2. ačiū už palinkėjimą ir pasiūlymą link tobulumo ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. as tai tokiu nemgstu bet vyrui manau patiktu

    AtsakytiPanaikinti
  4. maniškis iš vis sriubų nemėgsta, valgo nebent pietų grįžęs kaip neturi laiko ginčytis ir valgo tai kas yra :D o aš mėgstu sriubas visokias ir trintas ir virtas tik šaltibarščiai mano galva yra nesusipratimas :D

    AtsakytiPanaikinti