Iš rankdarbių skrynios

2010 m. lapkričio 21 d., sekmadienis

morkos valdo :D

niu ką turiu pripažinti, kad morkos mane įveikė :) o dar Forelle su savo gardžiom nuotraukom ir receptais kitaip tariant pribaigė :D



bet žinokit tai buvo verta to ;) sultys ir keksas keksas ir sūltys, o kaip dar likeriuko ištraukiau...
ekspermentas pavyko, nu kas be ko vyrui įsiūlyti "morkų pyrago" nepavyko, bet vaikai negalėjo atsidžiaugti iškeptu mėnuliu ir jo skoniu, o ko daugiau mamai ir reikia:) ech kaip mamiškai aš čia....

taigi dalinuosi savo ekspermento pasekmėmis ;)


pradėjau nuo to, kad man pyragai, nelabai sekas ir galvoju jei jau nepavyks, kad būtų nors koks skonio ir kvapo pateisinimas tai greit išsitraukiau sulčiaspaudę ir išspaudžiau iš tų reikalingų morkų sultis ;) taigi dabar jau morkų tos išspaudos kaip ir išmetimui todėl galima imtis tolimesnės eigos :) tikslią rasit čia
o manoji šiek tiek pamažinta ;)
200 g. morkų išspaudų;
200g. miltų;
2 kiaušiniai;
100 g. saulėgrąžų branduolių;
150 ml. aliejaus;
100 g.cukraus, geriau rudas, bet tiks ir paprastas, aš maišiau ;)
1arbat. šaukšteliai kepimo miltelių;
2 arbat. šaukšteliai. cinamono;
1 valgomas šaukštas vanilinio cukraus;

miltus sumaišyti su kepimo milteliais ir cinamonu;
kiaušinius išplakti su cukrumi ir vaniliniu cukrumi;
į kiaušinių masę po truputį supilti aliejų (aš pyliau saulėgrąžų), tada sukrėsti morkas,
tada maišant suberti miltų mišinį ir galiausiai suberti saulėgrąžų branduolius;
sukrėsti į aliejumi pateptą formą ir kepti;
kepti apie 30-50min. pabadykit smeigtuku, kad būtų aišku ;) jei nekimba vadinas iškepė :)
mėnulis iškepęs ;)


nu ką o finalas toks, valgau keksą, geriu morkų likerį ir užgeriu morkų sultimis :D kas gali paprieštarauti, kad mane užvaldė morkos? :D
kas dėl kainos?... nu galiu pasakyti, kad paprasta įveikiama net tokiai nemokšai kaip aš o jei turit morkų, tiks net padžiūvę, užsilikę ir kitokioks kokios ne visai tokios, tai brangiausias ingridientas yra aliejus jo reiks mažos stiklinaitės... bet jei tik ką atidarėte butelį nepagailėkite iškepkite šį keksą pyragą tikrai nenusivilsite ir nustebinsite ne tik save bet ir netikėtą svečią ;)

5 komentarai:

  1. Morkingas šeštadienis buvo pas jus :) Džiaugiuosi, jog patiko ir pavyko, juk sakei, kad vis nesiseka pyragai. O vyrai tikrai sunkiai priima tokius eksperimentus, nei maniškis valgė, nei draugės vyras. Bijo :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. man tai tas morkų likeriukas ramybės neduoda :D reiks matyt gamint...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kai pagaminsi, pasikviesk, labai norėčiau paragaut

    AtsakytiPanaikinti
  4. Forelle, ko noris likeriuko paskanaut? :) dar turiu, nu man lb jis skanus nors daugiau bendraminciu neatradau tam per saldu, tam per astru, o man toks pats tas ;) tikrai idomu butu jei pamegintum Egidija ir duotum zinia kaip patiko.
    buvo mano vaiko gimtadienis tai visi ta citrusini gyre tuoj pat dingo nuo stalo, o morkinis liko man ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Gal kada ir atlėksiu paragaut, labai smalsu koks gi gali būti jo skonis

    AtsakytiPanaikinti