Iš rankdarbių skrynios

2010 m. lapkričio 9 d., antradienis

citrusinis kavos likeriukas



atsiprašau už keistą foto, bet taip norėjosi parodyti tą puikų vaizdą :D

niu ką vakaras, šeimyna miega,o man vakare nesimiega, bet va ryte tai jau neklibinkit manęs mielieji :)))
jau pradėjo žmonės erzintis naujai išleista Beatos knyga, aš jos ir labai laukiu ir labai džiaugiuosi pirmąja tiesa ši dar brangesnė :( apie 60 lt, bet kaip žinia jei patiko pirma verta tų pinigėlių ir antroji, aš turiu tokią bėdą, kad reikia karts nuo karto įsigyt kokią kulinarinę knygą, aišku ne visomis esu patenkinta, bet kam gi neapsuka galvos visokios akcijos loterijos ir kitokie monai :D

na va o dabar apie labai jau skanų atradimą:)
reikės:
1l degtinės;
1 vnt. citrinos;
1 vnt. apelsino;
22 kavos pupelių;
22 gabaliukų cukraus;

švariai nuplautus citrusus reikia subadyti po 22 kartus, aš tai darau tiesiog šakute;) tada dėti į indą ten pat sudėti cukrų bei kavos pupeles ir užpilti degtine, reikia palaikyti bent kelias paras kol visi ingridientai susimaišys ir atiduos savo gerąsias savybes ;) o tada jau pilti ir skanauti :)

galit įsivaizduoti kaip į mane žiurėjo kavos pardavėja kaip paprašiau pasveri 22 pupeles, bet pasvėrė ;) ačiū jai ir sumokėjau tik 43 cnt. taigi gerimėlis tikrai puikus ir ne toks jau baisiai brangus, priklauso nuo to kaip pigiai ar brangiai pavyks gauti degtinikės ;) bet verta tikrai verta...

P.S. dar turiu vieną labai jau keistą bandinį užsipylus tai tikiuosi ir bus vertas eterio atradimas :)

8 komentarai:

  1. Magija, 22 skylutės, 22 cukriukai, 22 pupelės. Tikrai turėtų suveikti, šįkart bandysiu ir aš :)) Dar klausimukas - o kur šį gėrį brandinti, tamsiausioj spintelėj, ar šaldytuve?

    AtsakytiPanaikinti
  2. ;) tikra magija ir skonio ir gamybos, lauksiu komentaro kaip pavyko ir patiko :)
    aš laikiau spintelėje prie kruopų :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. švariai nuplautus citrusus reikia subadyti po 22 kartus, aš tai darau tiesiog šakute;) tada dėti į indą ten pat sudėti cukrų bei kavos pupeles ir užpilti degtine, reikia palaikyti bent kelias paras kol visi ingridientai susimaišys ir atiduos savo gerąsias savybes ;) o tada jau pilti ir skanauti :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. "kasečių pildyme", nesupratau kodėl vietoje savo komentaro palikai mano įrašo citatą? :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nugi pamiršau parašyt kaip sekėsi :) Taigi puikiai, dabar su vyru vis pagurkšnojam kartais vakarais :) Man dėl pupelių poskonio primena sambuką :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. S, labai smagu, kad patiko ;) ir ačiū už įspūdžius, o del sambukos tai net nežinau, gal kava buvo su kokiu prieskoniu? :) nes sambuka turi anyžinį prieskonį, jei manęs atmintis neapgauna :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Jo jo, sambuka anyžinė, bet kadangi geriama įmetus kelias kavos pupeles, tai tuo metu kažkiek jų kvapo pagauni ir matyt tuo primena :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. mano skanumelis jau baiges reiks naujai gamint :)

    AtsakytiPanaikinti