Iš rankdarbių skrynios

2010 m. lapkričio 12 d., penktadienis

morkų trauktinė

mane palietė krizė...valgau supelijusį sūrį, geriu seną vyną vairuoju mašiną ir ta..be stogo...

turbūt kiekvienas norėtume tos krizės :) dėja i manęs dar nepalietė, bet skūstis antpiliukų gausa negaliu :)
penktadienis ir vėl siūlau Jums naujovę, ohoho kokią naujovę, jei po šio mano įrašo neatsiras nei vieno žmogaus kuris pasakys, kad susipykau su pasauliu, protu ar dar kokiu biesu tai matyt virsiu šamane :DDD

nu žinokit šįkart negaliu atsistebėt pati savo atradimu, bet siūlau drąsiausiems išmėginti, o tiems kurie nesupras būkit geri pasakykit, kad užteks jau man expermentuoti ir lysti į eterį :D bet ar tai paskatins nustoti abejoju, nu patikėkit o jei netikit būtinai išmėginkit ;) nereali MORKŲ trauktinė, taip taip morkų ;) ir superinio skonio, mane jau pažinot iš ankstesnio įrašo taigi kas Kaune ir po ranka reiks matyt duot paskanaut, o kas tolėliau tai reiks siuntinuką siųst ;) artėja gi tas stebuklų metas ;)

na gerai nekankinsiu ir nedaugžodžiausiu:
imam 4-5 morkas;
čili pipirą;
puslitrį degtinės;
apie 100gr. cukraus;
ir cinamono siūlyčiau lazdelė, bet aš neturėjau tai dėjau arbatinį šaukštelį;

na va o eiga gan paprasta sutarkuojam morkas, užpilam cukrumi, įmetam cinamoną, ir čili pipirą tada užpilam degtine ir palaikome 2 paras šiltai ir 2-4 šaltai, nukošiam ir skanaujame :)

ir vietoj deserto ir šiaip prasivėdint smegenim labai tiks, tokį šaltą lietingą rudenį, cukriukas nuteiks maloniai, o po juo paslėptą rasime deginantį čilį....

nu man labai skanu :) gal kas išmėginsite, būtinai pasidalinkite įspūdžiu :)

2 komentarai:

  1. Gera idėja! Ir aš niekada nemanau, kad žmogus pakvaišo, jei ką įdomesnio ar neįprasto sugalvojo, kaip tik įdomiau...
    Kartais gaunu dovanų naminukės, mėgstu gaminti užpilus - su žolėm, riešutais, vaisiais ir t.t. Daugiau visokiems negalavimams malšinti, kažin, gal su morkom pabandyt, skonis turbūt netikėtas, juk niekas neatspėtų su kuo užtaisyta? Tik aš galvoju, kad palaikyt reiktų gerokai ilgiau... :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. pas mane ir savaitgali sioks toks susiejimas buvo tai visi nutare, kad mano morkine yra kiek saldoka tai uzpyliau namines atskiedimui :) ziuresiu koks skonis bus, nors man buvo ir saldi skani aisku daug nepriskanausi, nes saldu, bet slakelis prie kavytes tikrai puikiai dera :)

    AtsakytiPanaikinti