Iš rankdarbių skrynios

2010 m. lapkričio 23 d., antradienis

pasislėpus silkutė


matyt kažko organizmui trūksta, nes labai norisi žuvies, visokios visokiausios ir rūkytos ir marinuotos ir keptos ir troškintos :) tai kol šeimyna labai nesispyrioja valgome daug žuvytės, šią silkę gaminu labai senai, bet kažkaip nepelnytai buvau primiršusi taigi traukiu užmirštuolę į dienos šviesą ;) siūlau išmėginti

reikės:
silkės;
kiaušinio;
poro;
fermentinio sūrio;
majonezo;

reikia viską susipjaustyti ir viską susliuoksniuoti, labai paprasta ir labai skanu ;)
apačioje dedu silkę,ant jos majonezą,tada kiaušinį, sūrį ir porą, jei norisi kažkokios mandresnės kompozicijos produktus galite dėti ir kitą tvarka, skonis nuo to nepakis ;)
šioje vietoje labai sunku nusakyti kainą :( kiaušinį kuris užsiliko nuo pusryčių, sūris nuo sumuštinio, poro galiukas mėtėsi šaldytuve tai kainavo tik silkė :) o jos kg. turgelyje 9,9 lt,bet jau išvalyta ir rožinė jei atkreipėte dėmesį labai skani "bajorų" firmos, o keturios file atsiėjo vos 3,4lt. o pavalgėme visi tik bulvių išsivirę ;)

4 komentarai:

  1. Sveikinu atnaujinus Bloga ;) sis man daug jaukesnis, nes sviesesnis :) Silke smagiai cia isitaise. Kaip griebciau ja dabar :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. man ir norejosi kazko sviesaus, bet kol ismokau atrast, siek tiek uztruko :) tikiuos islauket ir palaikysit naujoves ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš pirkau vakr turguje visą cielą silkę ir darinėjau pati. Užtrukau, nes retai tai darau, įgudimo nėra, tačiau tokia man pati skaniausia, nepalyginsi su parduotuvinėm, fe. O receptukas šaunus, tik vyras nenorėjo valgyt, jam majonezo per daug buvo :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. man ir tokia siaip jau skaniausia buna, bet dabar nevengiu ir tos is kibiro "bajoru" :) nes tikrai skani

    S, dziugu, kad patiko, o del majonezo, manau ji galima butu su grietine pamaisyti ir tepti plona slupksniuka ;)

    AtsakytiPanaikinti