Iš rankdarbių skrynios

2010 m. lapkričio 17 d., trečiadienis

briuselio kopūstėlių apkepas


niu ką grįžtu ir jungiuosi į savaičių iššūkius briuselio kopūstai nėra mano mylimiausia daržovė, bet...šiandieninis patiekalas man labai patiko, o mano vaikai net prašė pakartot, vadinasi patiekalas vykęs ;) tiesa sako žmonės, kad blog'e reikia dėti tik gražias ir kokybiškas nuotraukas, atleiskite man, neturiu galimybės tokių padaryti... sukasi apie kojas pora karalaičių ir vienas karalius laukia maisto :D o aš stengiuosi visiems įtikti... ačiū už supratimą...jei iškeptumėt kažkurį mano patiekaliuką ir padarysite puikią foto mielai įdėsiu ją į savo blog'o įrašą ;)

visai nesenai susipažinau su savo kaimyne, bet kas įdomiausia ne šiūkšles nešant susipažinom, ne parduotuvėje gretimame name, bet internete :) o kas dar keisčiau, kad mes kuo toliau tuo daugiau bendro atrandame ;) tikiuosi ir toliau gražiai bendrausime ir draugausime ;) linkėjimai jei save atpažinai ;) tikiu, kad turėjai :)

na o dabar jau sakau ko reikia patiekaliukui :
briuselio kopūstų kokį puskilį reiktų turėti;)
vištienos faršo apie 0,3kg;
grietinėlės;
svogūno, česnako;
fermentinio sūrio;
prieskonių;

kopūstėlius išverdame pasūdytame vandenyje, jei nesibaiminate valgomosios sodos įberkite žiupsnelį ir kopūstėliai išliks žalios spalvos;)
tada juos nusunkiame ir leidžiame nuvarvėti;
tuo tarpu pasiruošiame skardelę:patepame sviestu ir pabarstome džiuvėsėliais arba miltais;
tada į faršą vištienos įdedame prieskonių ir pakepintą svogūną ir gerai išmaišome;
į skardelę sudedame kopūstėlius tada vištienos faršo "galkutes" ir užpilame grietinėle paskaninta druska ir pipirais;
ant virs uždedame tarkuoto fermentinio sūrio;
kepame orkaitėje apie 30-35min.

už kopūstukus sumokėjau 1,7lt. vištienos faršas 4lt už puskilį, grietinėlė apie 2-3 lt, bet ją galime pakeisti pienu ;) jei neturite kokio kąsnio sūrio, manau apkepas lb nenukentės ;) taigi finale apie 10 lt reikės bet pavalgote 4 arba 2x2 ;)
skanaus mielieji ;)

4 komentarai:

  1. Patinka man iš tiesų tokie apkepai. Paprasti, neįpareigojantys važiuoti į parduotuvę vieno trūkstamo produkto iš sudedamųjų penkiolikos ir viens-du-trys greit pagaminami. Ir skanūs, žinoma :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. iš ties paprastas, bet labai skanus :) mano iššūkis svarbiausias, kad šeimynai patiktų, nes tada gaunasi kad aš persivalgau, o jie alkani lieka :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū už linkėjimus, įtariu, kad aš ta kaimynė :) O aš gražių briuselio kopūstėlių ir negavau :( vakar dar paklausiau tam pačiam ksioke, sakė, jau likę tik tie vitrinoje, o šviežių bus tik kitą savaitę

    AtsakytiPanaikinti
  4. Forelle, taip taip pažinai save ;) vadinasi nupirkau visus gražius kopūstėlius ir Tau nepalikau :(

    AtsakytiPanaikinti