Iš rankdarbių skrynios

2011 m. sausio 19 d., trečiadienis

Stylish blogger Award


labai keistas ir netikėtas apdovanojimas pasiekė mano kuklų blog'ą ;) maloniau dar nes jis atskriejo iš puikios meškiukų atelje :) aš tai priimu kaip pastabą, kad ne tik apie maistą žadėjau rašyti :) manau visi kas kuria ir rašo verti šio apdovanojimo, šį titulą,Pagal taisykles, turiu perduoti 15 kitų tinklaraščių ir prisipažinti apie save 7 dalykus :)

visai neperseniausiai buvo "prijuostės tema", kurioje pasakojau apie save ;) taigi jei kam įdomu galite ir ten šį tą atrasti ir dar kartelį net 7 tiesos apie mane:
1. mėgstu naujoves, dažnai jų imuosi per daug net nesusimąstydama;
2. nuo senų laikų :D myliu visokius rankdarbius;
3. turiu itin mažai kantrybės - paradoksas, bet tai tikra tiesa;
4. negaliu pakęsti garsios muzikos;
5. bet jei vairuoju viena mėgstu greitį ir muziką - tikiuosi neperskaitys tiems kam nereikia :D
6. turiu maniją kulinarinių leidinių kaupimui;
7. nu ir dar viena paslaptis be proto bijau antakių pešiojimo :D visada toje kėdėje verkiu, o pas dantistą kėdėje ramiai snaudžiu :)

va tiek tiesų ir paradoksų apie mane ;)

o dabar tie 15 blog'ų skaitomų, vertų ir mylimų:
Dalia iš "septynių virtienių" už idėjas ir įgyvendinimą
Egidija iš "tinginių", kad yra tokių tinginių virtuvėje ;)
Forelle, už saldų rojų ir draugystę ;)
Vilija, už naujas įžvalgas į puikias Kauno vietas;
Asta, už silkių rojų prieš pat šventes;
Austėja, už vaikų auklėjimą ir puikias įžvalgas;
Rasai, už neįtikėtinus grožius
Ilonai, už daugybę idėjų;
Aguonėlė, už puikius bandelių receptus;
Laura, už mezginių idėjas;
Irma, už atrastas ir pateiktas idėjas su aprašymais ir schemomis;
Jūratė, už gražuolius skrebukus;
Kotryna, su savo "laboratoriniais bandymais"
Asta,už savo puikiai tobulėjančią saulėtą ir šiltą virtuvę;
Aušra, besiblaškanti tarp vėjo gūsių;

ohoho negalvojau, kad tai bus taip sudėtinga, visi mieli, skaitomi ir mylimi tie blog'ai į kuriuos norisi vėl sugrįžti;) tikiuosi priimsite apdovanojimą ir pasidalinsite titulu su kitais, kad neliktų nei vieno nepastebėto :)

8 komentarai:

  1. O aš jau maniau, kad esu vienintelė, negalinti pakęsti garsios muzikos...viskas beveik man tinka, išskyrus antakių pešiojimą ir kantrybę - pas mane jos sočiai :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū, Egle, už apdovanojimą! :)) Labai netikėta ir smagu tokį gauti :) Taigi, jį priimu ir pažadu perduoti savo pačių pačiausių penkioliktukui :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Egliuk, labai ačiū, malonus netikėtumas. Priimu ir dalinuosi su kitais :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Eglute, ačiū, kad skaitai, vertini ir myli. Tikiuosi prisiruošiu ir aš savo penkioliktuką parašyti

    AtsakytiPanaikinti
  5. malonu merginos žinoti, kad priimat ir perduosit kitiems ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ačiū už įvertinimą! Smagu, kad silkės pasiteisino :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Asta, tas silkių "žygis" tikrai nerealus buvo :) jaučiu, kad ne tik šeima, bet ir artimieji silkių ilgai nenorės :D

    AtsakytiPanaikinti
  8. prajuokino tas faktas su dantistu, nepatikėsit, esu vieną kartą užmigus dantisto kėdėje :D čia kai šimtu procentų pasitiki tuo, pas ką atėjai..

    AtsakytiPanaikinti