Iš rankdarbių skrynios

2010 m. gruodžio 7 d., antradienis

pusryčių idėja

galvoju parašysiu pavadinime kiaušinienė tai bus kažkokia banalybė :) bet žinokit kiaušinienė su kaimišku varškės sūriu jau yra gėris ;) ir aš to sūrio turiu dažnai ir kepu jį įvairiai, bet kažkodėl niekada nebuvau sumasčiusi, kad reikia tą sūrį smulkiai supjaustyti ir pakepti su kiaušinio plakiniu ;) rezultatas puikus ir stebinantis aišku gal jūs taip senai kepate ir tai jokia nuostaba, pasidalinkit kaip kepant kiaušinienę? juk tai tarsi įprastas pusrytinis patiekaliukas, bet turiu pripažinti mūsų šeimoje primirštas ir visai nepelnytai... :)

taigi keli kiaušiniai išplakti;
kaimiško sūrio, pjaustyto nedideliais kubeliais;
ir priedų pagal skonį ;)
man skaniausias variantas yra su kilkute ir raugintu agurkėliu mmmm :)

9 komentarai:

  1. geras! kaip idomu..o suris baltas? varskes?
    o ta kilkute kokia perkii,kaip jos noriuuu,cia taip file parsiduoda isdarineta? greit viska smulkiai pasakok :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš kepu kiaušinienę su sūriu jau seniai - mama atrado, pagamino, man patiko tai ir aš pradėjau. Tikrai labai skanu. Bet valgau be kilkės ir agurkų. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. aga baltas tas toks varkes su kmynais buna ar be ju :)o kilke perku file, nes vaikai lb megsta tai nespeju lukstent :D o jos yra latviskos, as perku 25-mecio turgely (200g kainuoja 6,5lt), ten yra puiki zuvies krautuvele, daug ten skanumynu esu atradus :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. as anksciau kepdavau surio riekes ir apvoliotas kiausinio plakinyje ir lb skanus, bet jau gaunas suris kiausinio plakiny, o cia kiausiniene su suriu visai kitaip ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Man kaip ir Vilmai, tai patiekalas iš vaikystės, tik be kilkių ir agurkų :) Ir sūrio nesmulkinu, o kepu riekelių pusėlės.

    AtsakytiPanaikinti
  6. as ir anksciau kaip sakiau riekeles kepdavau, bet taip skaniau, gal del to kad kitaip :) tik va suris musu nepasieke :( o taip tikejaus ...

    AtsakytiPanaikinti
  7. nu kuo toliau tuo idomiau cia pas tave :) liuks man patinka :) ir ikvepia jei ne tavo patiekalus tai pacios kazkokius gaminti nors jau buvo prigeses sitas reikalas :) tokios niekad nevalgiau dar reiks akada pabandyt kai suris atkeliaus i saldytuva :DDDD tai buna retai nes jei valgom balta suri jis dazniausiai buna uzkeptas prieskoniais :) turim cia toki kanaliuka kur skaniu gaunam :DDD
    o kiausiniene man labai patinka kaip as sakau viskas keliauja is saldytuvo :) va siandien kepiau lasinuko biski tada kruva pievalgrybiu svogunas tada kaiusinio plakini pyliau ir ant virsaus pagardinau kapotais svoguno laiskais ir alyvuogem juodom ta mano kiausiniene daznai gaunas kaip kokia pica keptuvej kepta bet skanu :) ir aisku sotu :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. ačiū, Jurgita ;) stengiuos, ne tik atrasti, bet ir prisiminti, pati, gerus senus dalykus, o tada ir Jums priminti.

    mano vyrui kiaušinienė su lašinukais PER RIEBU, nu nesamonių nesamonė, o man vienintelė vieta kur lašiniai valgomi :D

    AtsakytiPanaikinti
  9. na kai musu lasinukai labiau kumpi primena tai riebu tikrai nebuna :))) o siaip jei kepant kaip as su svogunu ir paskui dar pievagrybiu tai jie sugeria tuos riebaliukus labai gerai :)

    AtsakytiPanaikinti