Iš rankdarbių skrynios

2011 m. birželio 13 d., pirmadienis

baklažanų užtepas

nesu didelė baklažanų gerbėja, bet šį užkandį karts nuo karto gaminu ir jis man labai universaliai susivalgo ir visur tinka :)

reikės:
nediduko baklažano;
svogūno;
paprikos (man gražiausia raudona);
čili pipiriuko (jei mėgstate aštriai);
vieno didelio arba dviejų vidutinių pomidorų;
šlakelio vyno;

keliuose šaukštuose aliejaus pakepinam svogūną kol suminkštės, tada beriame smulkiai pjaustytą baklažaną ir papriką užbarstome druskytės, pipiriuko, užpilame šlakeliu vyno ir troškiname apie pusvalandį nuolat pamaišant, pabaigoje dedame sutarkuotą pomidorą ir dar kelias minutes patroškiname...

atvėsusį užtepą tepame ant džiuvėlio

ar sukame į lavašą,prieš tai lavašą aptepam šlakelį aliejaus sumaišę su traiškytu česnaku


kaip daržovės atpinga toks užtepas atsieis vos kelis litus ;)

2 komentarai:

  1. Superine uzkandele. Koks cia lavasas, atrodo storokas, visus kiek esu pirkus man pasitaike ploni.

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš perku "Dainavos" turguje Kaune, negaliu pasakyti tik kokios firmos tokia etiketė geltona su rusvu, bet reikia greit naudoti, nes lb staigiai pelija :) matyt chemijos maža :)))

    AtsakytiPanaikinti