Iš rankdarbių skrynios

2011 m. gruodžio 21 d., trečiadienis

pica su marinuotais agurkais ir rūkytais skrandukais

berniukai serga, tad nuotaikos mažiausiai kalėdomis kvepiančios mūsų namuos...valgyti nieko nenori, net sūreliai ir jogurtai negelbsti...pageidavimai kartais ypač keisti...duona su česnaku arba pica, na bet ko gi nepadarysi dėl ligoniukų...

o pica išėjo tikrai labai jau nebloga :) sakau nėra iš ko ją gaminti tai mano kulinaras pareiškė -sudėsim viską ką tik rasim šaldytuve :)

tada prisiminiau seną gerą berods dar Kazlo vestą laidą kaip darė picą iš visko kas nuo pernai liko :) tai taip ir mes padarėme bet rezultatas tikrai nustebino tai dabar vis kartojame pavykusį variantą :)
taigi ėmėm mielinės tešlos(iš pakelio);
tada marinuotų agurkėlių;
alyvuogių;
sūrio;
rūkytų skrandukų;
aptepės pomidorų padažu sumaišytu su majonezu šlakeliu citrinos sulčių ir įspausta česnako skiltele;
sudėjome visas gėrybes ir į orkaitę kepėme maždaug 15min. kol sūris išsilydė ir apačia tešlos gražiai parudo.

ir štai tau sirgalių pica su skrandukais ir marinuotais agurkėliais ;)

5 komentarai:

  1. as bisk nesuprantu, kam i bloga reikia deti toki "belekas is saldytuvo"... tai visi suprantam ir darom, bet kam toki neestetiska dalyka deti-kaip nerealu atradima...

    AtsakytiPanaikinti
  2. norėjau pasidalinti, kad belekas iš šaldytuvo tai yra tuo metu turėti skrandukai ir marinuoti agurkai atgimė naujai ant picos su geru skoniu ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. kam nepatinka tas neskaito :DDDD o kam norisi pabumbet tegu ima pavyzdi is bobučių ir eina į turgų parėkaut :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. ačiū Jurgita už palaikymą ;) labai gražiai čia susakei :))))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mes su vyru susituokę jau 6 metus. Mes buvome laimingi susituokę su sūnumi. Prieš 3 mėnesius aš pradėjau pastebėti keistą jo elgesį ir po kelių savaičių sužinojau, kad mano vyras ką nors mato ir jis nebesirūpina nei manimi, nei vaikais, kartais išeina ir net neateis dienomis namo. Aš padariau viską, ką galėjau, kad ištaisyčiau šią problemą, bet viskas nesėkmingai. Naršiau internete, kai aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad daktaras AJAYI gali padėti išspręsti mano santuokines problemas. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis padarė man burtą. Po dviejų dienų mano vyras atėjo pas mane ir atsiprašė už padarytas skriaudas ir pažadėjo daugiau niekada to nedaryti, o mano šeima vėl gyvena kartu laimingai. Ačiū dr. AJAYI. Jei jums reikalingas burtų ratukas, galintis ištarti tikrai veiksmingą burtą, siūlau susisiekti su juo. Jis jūsų nenuvils.


    „Whatsapp“ +2347084887094
    Paštas: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti