Iš rankdarbių skrynios

2011 m. rugpjūčio 13 d., šeštadienis

cukinojos pomidorų padaže


niu kadangi toks jau metas, kad atostogos labai lietingos tai pagrindine veikla konservai :) gerai skamba tas žodis, marmaklinu visokias mišraines žiemai ir žinau, kad jei kas nepatiks tiesiog paliksiu kaime, o čia jau bus jas kam sudoroti :)

šis super paprastas ir tikrai skanus variantas, turiu pripažinti mane gerokai nustebino :) aš nuo pat mažens mėgau kas rūgštu ir tai aišku niekur nedingo, todėl ir mano marinatai visi su actu tai ir patikima laikymo atžvilgiu ir aišku daug skaniau nei sveika :) niu bet čia jau nieko žmogus nepadarysi dėl ko ir begyventi jei net negalėti skaniai pavalgyti :))))

kiek save pamenu šaltieną valgau visada tik su actu, nuo burokėlių marinuotų išgeriu sunką, agurkai tai tik su actu marinuoti... ir nei aš skrandžiu skundžiuos, nei kylančiom rūgštim, o va vyras baisinis sveikuolis actas tai jau nuodas, majonezas batų tepalas ( tiesa ši frazė ne visai jo ), tomatų padažo iš vis nė į burną...ir skrandį skauda ir rūgštys kyla...tai aš nutariau, kad vaikus reikia grūdint nuo mažens, pratint valgyt skaniai, o ne sveikai ir viskas bus gerai :)
ech išsiliejau... :)

o dabar apie cukinijas su tomatu :)

va kokios baisiai gražios gavosi ir paprasta kaip 2x2 ;)

reikės:
5l pjaustytų cukinijų (aš kubeliais pjausčiau);
0,5 st smulkintų česnakų (aš pjausčiau 4 vidutines galvas);
0,5 l pomidorų padažo (pasirinkau klasikinį, nes akcija buvo);
0,5 st acto 9proc.;
0,5 st aliejaus;
2 šaukštai cukraus;
1 šaukštas druskos;

cukinijas patroškinti aliejuje;
tada sudėti cukrų ir druską ir dar kokias 5min troškinti supilti pomidorų padažą, pkaitinti kol užvirs, tuomet sukrėsti česnakus ir troškinti kokią 15-20 min. prieš pat išjungiant supilti actą.
aš vis ragauju, kada cukinija pasidaro minkšta, bet dar neištižusi pilu actą tuomet mišrainė pasidaro traški kaip agurkai, jei pavirsite ilgėliau bus kaip vientisas padažas.

šioje mišrainėje gali atsirasti įvairių daržovių, pomidorų padažą galima pakeisti pomidorais(1kg pomidorų atstos 0,5l padažo),bus skanu pridėjus paprikų ar dar kokių daržo keistenybių :) tiesiog leiskite fantazijai pasireikšti ir sunaudoti tai kas jau prašosi būti suvartojami, o vartotojų neber, o gal jie jau persisotino cukinijomis :))))
nu ir dar kartelį mano piramidė gražioji :)

2 komentarai: