Iš rankdarbių skrynios

2010 m. liepos 30 d., penktadienis

Vasarėlė ritasi į pabaiga, todėl metas pradėti kaupti atsargas žiemai :) šiemet sakiau nieko daug nekonservuosiu, nes nuo pernai mažai ką tesuvalgėm. Taigi pradėjau nuo agurkėlių, kaip be jų išgyventi žiemą? :) Radau supermamoj receptuką su garstyčiomis labai jau jis mane suintrigavo, tad išmėginau ir nenusivyliau :) Todėl dalinuosi ir su Jumis :)

Pradedam :) reikia agurkų;
krapų (tų didelių su visais žiedynais);
acto (aš naudojau balto vyno actą);
grūdėtųjų garstyčių;
cukraus;
druskos;
pipirų grūdelių;
na ir vandens.

taigi litrą marinato kaičiame taip: supilam litrui vandens 3 šaukštus druskos, puse stiklinės cukraus, stiklinę acto ir 5 šaukštus garstyčių, marinatą uzžverdam ir užpilam ant jau į stiklainius sudėtų agurkų aš pjausčiau ne griežinėliais, o į keturias dalis išilgai agurką, todėl čia puikiai tiks ir peraugę agurkai, pjaustyti geriau, nes geriau marinatas įsigeria. Forume paskaičiau, kad užpila, palaiko pusvalandi, nupila ir vėl užvirinus marinatą užpila agurkus ir užsuka, aš pasirinkau ilgesnį būdą, bet man toks patikimesnis :) taigi pipyliau vandens i puoda itiesiau rankšluostuką ir sudėjus stiklainius su agurkais kaitinau kol pradėjo kilti burbuliukai, tada išėmiau ir užsukau, apverčiau, kad taip pasistovėtų per naktį, bet jau vakare vieną prasukome paragavimui, gavosi tikrai skaniai :)

rekomenduoju išbandyti ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą