Iš rankdarbių skrynios

2011 m. gegužės 3 d., antradienis

vištiena + makaronai+vynuogės

labai netikėtas derinys palikęs labai gerą įspūdį ;) aš esu iš tų, kurie nėra linkę valgyti saldžią mėsą :) bet va šitas variantas man labai patiko, tik turi būti vynuogės saldžiarūgštės, kitu atveju skonis jau virs į tą saldų mėsos :)))
reikės visai nedaug:
virtų makaronų (100g);
rūkytos vištienos (kulšikė);
vynuogių-idealu, jei jos bus be kauliukų, kitu atveju reiks juos išimti (100g);
svogūnų laiškų žiupsnelis (30-50g);
ir šaukštas majonezo apmaišyti;
net prieskonių jokių nereikia.



makaronus išverdam, ar panaudojam likusius nuo pietų, vištieną nukaulinam ir supjaustome, tada susmulkinam svogūnų laiškus viską sudedam į bendrą bliudžiuką ir apmaišome ;) skaniausia bus šiek tiek pastovėjus kai susimaišys visi skoniai.



kaina: kulšikė kainuos apie 4-5 lt.
makaronų tikrai rasite kokią saujikę, o jei ne tai kaip ten sako - pigiau už centą nerasi, nesutinku aš su ta reklama,ypatingai kas liečia kruopas, jos tikrai prastos kokybės tad geriau nepagailėti ir nusipirkti geresnius makaronus ;)
svogūnų laiškai 0,5lt
taigi paskyrę 5-6 lt gausite puikios mišrainės "bliūdą" ir namiškį ir svečią pavaišinti ;)
skanu, paprasta ir greita :)

2 komentarai:

  1. nu kazkaip nedrasu bandyti tokius pabandymus :D nors atrodo skaniai bet galiu likt nesuprasta :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. mano vyras liepe vynuoges pakeisti kuom nors :D tai vietoj ju dejau morku ir obuolio ir puikiai gavosi ;) gal ne toks bauginantis variantas bus :)

    AtsakytiPanaikinti