Iš rankdarbių skrynios

2010 m. gruodžio 23 d., ketvirtadienis


sveiki mielieji,
pamaniau, kad žūt būt turiu parašyti paskutinį įrašą prieš Šv. Kalėdas, nežinia koks oras kada matysiu kompiuterį ir taip toliau ir panašiai :)

ačiū, kad atradote mano blog'ą, man patinka tas pavadinimas nes tai tikrai nėra kažkoks išskirtinis gėris :D bet man smagu, kad užsukate skaitote, komentuojate duodate patarimų ar jų randate, tam mes čia ir esame...

aš nesu didelė švenčių mėgėja, nes kur aš bevažiuočiau yra krūva nepatenkintų tuom, bet kaip aš, žmogus, galiu persiplėšti ir būti visur...

nesenai mano vaikystės draugas davė patarimą " važiuok ten kur yra šeima" gal tai ir nėra normalu, bet tai nulėmė mano šiųmetį apsisiprendimą ir vyksime ten kur yra šeima, net nežinau ar tai svarbu, bet man jo argumentai buvo svarūs ir mane įtikino :)

taigi siunčiu Jums roges su dovanomis ir po bučkį kad Jūs esate :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą